ZUBNÁ AMBULANCIA

Oddelenie stomatológie pod vedením Dr. Vladimíra Turianytsu sa svojím moderným vybavením a skusenosťami radí medzi najkvalitnešie na slovensku a zahraničí.

S vyše 10 ročnou aktívnou praxou a špecializáciou na mikroskopickú stomatológiu, chirurgiu a implantológiu sa postará, aby boli vaše zuby zdravé a krásne po celý život.

Spolu s svojím 30 členným tímom vám ponúka celý rad stomatologických služieb, od preventívnej prehliadky až po náročnu stomatochirurgiu v celkovej anestézii.

NAŠE SLUŽBY

ZĽAVOVÝ KUPÓN

Aj tento mesiac vás potešíme akciou, ktorú sme pre vás pripravili vo forme 15€ zľavového kupóna na dentálnu hygienu.

Súčasťou dentálnej hygieny je:

> Odstránenie zubného povlaku a kameňa
> Ultrazvukové čistenie
> Leštenie a odstránenie škvŕn
> Flouridácia

+ inštruktáž našej zubnej hygieničky, kde vás zaškolí do techník čistenia zubov a používania zubnej nite, ktorá najefektívnejšie odstraňujú povlak – primárnu príčinu ochorenia ďasien.

Akcia je časovo limitovaná preto sa poponáhľajte.  Naše dentálne hygieničky sa na vás tešia.

0 days 00 hr 00 min 00 sc

ZASLÚŽITE SI PRVOTRIEDNU STAROSTLIVOSŤ

U nás vás bude sprevádzať dobrá nálada a príjemná atmosféra kliniky. Pre náš profesionálny personál ste stále na prvom mieste a vďaka tomu prebehne každé vyšetrenie bez stresu a bolesti.

Náš tím lekárov vám vždy vysvetlí celý proces liečby, ako aj vyhotoví liečebný plán s podrobným popisom cien každého úkonu. Každým dňom si s vami budujeme väčšiu dôveru, aby ste sa ku nám vracali s radosťou a bez strachu z bolesti.

Tešíme sa na deň, keď vás budeme môcť privítať na našej klinike.

SPOZNAJTE NÁŠ TÍM